Zm__'s cG - a narrow pathway...

Words have power upon reality, try not to verbalise any negative thoughts

Recent Posts

Recent Comments

Archives

Ok la, Since we need to discuss ourself, I'll talk about meself in this 1st post. (Actually I don't like to describe meself geh, but, bo bian lor.)

Ahem ahem,

Nama saya ialah Seah Zhe Ming. I dari Klang, Selangor, Malaysia. I umur 18year. Saya adalah yang ter-eldest di dalam ahli keluarga saya. Saya suke day-dreaming. Thats why saya macam tuut tuut de.

Saya ada family. Family saya consist dari Papa, Mama, Me, dan Didi saya. House saya tak ada cats and dogs, because saya sangat takut them de. Walaupun tak long long dari rumah saya, saya langsung tak miss them. Saya dono why O_O?

Hobi saya is main. Saya suka main game, main drawing, main computer, and main many many barang. Apa can play jiu play.

My harapan is menjadi seorang yang berguna dan orang beruntung a.k.a orang serbaneka, apa pun boleh main dan buat. Tapi, i harap bila besar nanti, tak ada inflation la. Later boss mau saya buat inflation de topic, wo bu zi dao how to do la.

Aligator =)

0 comments

Post a Comment

Me


No more pic~

Chatbox